4 كشته و زخمي حاصل يك تصادف در سنندج
نوشته شده توسط : سوران زندی

رئيس پليس راهور كردستان خبر داد؛
4 كشته و زخمي حاصل يك تصادف در سنندج

خبرگزاريکرد نیوز: رئيس پليس راهنمايي و رانندگي كردستان گفت: بر اثر وقوع يك سانحه رانندگي در شهر سنندج سه نفر كشته و يك نفر زخمي شدند.

سيدعارف قادرزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار کرد نیوز در سنندج اظهار داشت: در اين سانحه كه ساعت 17 عصر روز گذشته بر روي پل گريزه اتفاق افتاد بر اثر برخورد يك دستگاه خودروي سواري پرايد با يك دستگاه لودر كه مشغول مرمت و بهسازي معابر و خيابان بود، متاسفانه سه نفر از سرنشينان خودروي پرايد در دم جان باختند و يك نفر ديگر نيز به شدت زخمي شد.
وي علت اصلي اين حادثه را سرعت بسيار زياد راننده پرايد و عدم توجه راننده به جلو عنوان كرد و افزود: در اين سانحه خوردوي سواري پرايد از عقب با لودر برخورد كه به دليل سرعت زياد اين حادثه تشديد يافت و منجر به فوت سه نفر شد.
رئيس پليس راهنمايي و رانندگي كردستان در ادامه بر رعايت كردن قوانين و مقررات راهنمايي و رانندگي تاكيد كرد و بيان داشت: خوشبختانه در سه ماهه نخست امسال تعداد كشته شدگان معابر شهري در درون شهرهاي استان در مقايسه با مدت مشابه سال قبل از آن كاهش داشته است.
با توجه به وقوع اين قبيل تصادفات در استان لازم است كه مسئولان مربوطه در راستاي اجراي ماده سه قانون رسيدگي به تخلفات رانندگي كه همان نصب تجهيزات الكترونيكي براي ثبت كنترل تخلف و سرعت‌گير‌هاي استاندارد و ساير علايم رانندگي در راستاي آرام سازي و مهار كنترل سرعت در معابر شهري اقدام اساسي انجام دهند.
انتهاي پيام/ب30




:: بازدید از این مطلب : 582
|
امتیاز مطلب : 65
|
تعداد امتیازدهندگان : 16
|
مجموع امتیاز : 16
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 تير 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
sina در تاریخ : 1390/4/5/0 - - گفته است :
واقا حادثه دل خراشی بود


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: